Vlekkeloze vlucht en tropisch warm - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van John en Ineke Arts - WaarBenJij.nu Vlekkeloze vlucht en tropisch warm - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van John en Ineke Arts - WaarBenJij.nu

Vlekkeloze vlucht en tropisch warm

Door: Ineke en John

Blijf op de hoogte en volg John en Ineke

28 April 2012 | Indonesië, Bogor

We zijn er! Ongeveer 12000 kilometer hebben we afgelegd en dat gebeurde helemaal volgens schema. We hebben niks hoeven doen, ons alleen maar laten vervoeren, maar toch ben je na zo'n reis behoorlijk moe, kan ik je zeggen. In Jakarta werden we al keurig opgewacht door onze chauffeur, die ons 60 km. verder bracht naar Bogor, het vroegere Buitenzorg. Het woord "crisis" krijgt een heel andere betekenis als je op de snelweg langs de sloppenwijken van Jakarta rijdt. Mensen, waar maken we ons in Nederland druk om... Druk maken doen ze zich hier in het verkeer. Echt een gekkenhuis. Onze chauffeur deed het rustig aan, maar van links en rechts wordt er gesneden alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. En dat zal het hier ook wel zijn...
Vluchtstrook is voorbehouden aan de echte snelheidsmaniakken en op één rijstrook passen met gemak 2 auto's naast elkaar. Ondanks dat hebben we maar één ongelukje gezien, een kettingbotsinkje van stuk of 4 auto's.
Maar wij hebben onze bestemming heelhuids bereikt en ons geïnstalleerd. Daarna een flinke dut gedaan aan de rand van het zwembad.
Morgen zal onze chauffeur/gids ons rondleiden in Bogor. En zometeen zal ons een overheerlijke (althans, daar ga ik van uit) rijsttafel voorgeschoteld worden...

• 28 April 2012 - 10:20

Sjaak En Marisca:

geniet ervan! en stuur wat zon deze kant op, wij een beetje erbij, jullie ietsjes minder, zijn we allebei blij haha.

• 28 April 2012 - 11:01

Geerlof En Marianne:

Hoi John en Ineke,
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er lekker van.Wij genieten van jullie verhalen.

Groet
    Geerlof en Marianne

• 28 April 2012 - 12:32

Huub En Suzan:

Hoi reizigers,
    Wij dachten dat jullie vandaag zouden vertrekken en waren vergeefs aan de deur om jullie een goede reis te wensen. Helaas, de vogels waren reeds gevlogen .
    Dus nu maar in een berichtje. Een heel fijne reis!

• 28 April 2012 - 15:20

Huub Eb Suzan:

Gelukkig goed aangekomen,
    Veel plezier, geniet !!!!!!!!!!!!!!

• 28 April 2012 - 15:21

Huub En Suzan:

Oja, waar zijn de foto's ??

• 28 April 2012 - 18:10

Linda:

Ha wereldreizigers!!
    Héél veel plezier, geniet ervan. Ik ga hier meegenieten van jullie verhalen en foto's :-)
    Groetjes, Linda